Blog

Idealne portfolio stylistki rzęs

rzęsy

Chcąc rozwijać swój salon, warto skorzystać z nowoczesnych narzędzi, które pomogą Ci zarówno w przyciągnięciu zainteresowania aktualnych, jak i zgromadzeniu nowych klientek. Dowiedz się, jak to zrobić!

Media społecznościowe

To przede wszystkim Facebook, Instagram i TikTok. Profile w tych portalach to internetowe portfolio Twojego salonu. Facebook to świetny sposób, na rozkręcenie własnego biznesu, np. na grupach lokalnych, osiedlowych, gdzie użytkownicy szukają stylistek rzęs w okolicy. Skutecznym narzędziem marketingowym jest także instagram. To swego rodzaju galeria prac, dzięki której potencjalne klientki mogą zapoznać się z Twoim dotychczasowym doświadczeniem. Na instagramowych stories możesz również oznaczać klientki lub poprosić je o oznaczenie Twojego profilu, dzięki czemu trafisz do ich obserwatorów. Jednym z nowszych mediów społecznościowych jest TikTok – filmik z gotowym efektem Twojej pracy lub przedstawiający ten proces może nagle trafić do szerokiego grona obserwatorów.

Jaki sprzęt wybrać?

Jeśli chcesz, by Twoje zdjęcia robiły wrażenie na potencjalnych klientach, to kup smartfona z bardzo dobrym aparatem. Poczytaj recenzje w internecie, niektóre telefony z niższej półki mają świetne aparaty. Dobrą inwestycją będzie również lampa, tzw. lampa pierścieniowa (bezcieniowa) lub ring light. Jej ceny wahają się od kilkudziesięciu, to nawet kilku tysięcy złotych, a idealnie nadaje się do fotografii twarzy, perfekcyjnie odwzorowując kolory i sprawiając, że Twoje zdjęcia będą dobrej jakości.

Zdjęcia prac – jak wykonać atrakcyjne fotografie gotowej stylizacji rzęs?

Obejrzyj filmiki dostępne na YouTube, z których nauczysz się zarówno robić, jak i obrabiać zdjęcia własnych prac. Możesz również zainspirować się pracami innych stylistek, które zgromadziły już spore grono obserwatorów na mediach społecznościowych. Zwróć uwagę, jakie aspekty podkreślają koleżanki i koledzy z branży oraz jak wybrać najlepszą perspektywę zdjęć. Podczas obróbki zdjęć postaw na naturalny efekt, bez przesadzonego wygładzania skóry.

Zdjęcia produktów, na których się pracuje – pokaż Klientom, na czym działasz

Oznaczając producenta lub hurtownię, masz szansę pojawić się na ich profilu, dzięki czemu dotrzesz do nowych odbiorców. W ten sposób pokazujesz również obserwatorom, z jakich produktów korzystasz.